sâmbătă, 26 mai 2012


                      Necunoscut

Mi te imaginez tot timpul
Cum pe-un cal alb la mine vii,
Totuși, mereu ne-ascundem chipul
 Eu nu te știu, tu nu mă știi.

Suntem ca soarele și luna
Când tu te-apropii, eu dispar
Mă-ntreb de ăsta ni-i destinul
Să pierdem totul,  în zadar.

M-aștepți și tu, mereu, la rându-ți,
Vrei să m-alinți și să-mi șoptești,
Chemarea ta o poartă vântul
Dar nu-mi dau seama unde ești.

De-o să te caut printre oameni
Tu sigur o să fi în cer
Dar chiar de-ar fi să-mi pierd avântul
Eu voi continua să sper.

Și peste ape, foc sau vânturi
Noi vom continua să fim
Uniți pentru eternitate
Atâta timp cât ne iubim.

Și simt că va veni și ziua
În care-n ochi ne vom privi
Am un motiv să am răbdare:
O să te știu, și-o să mă știi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu