joi, 8 noiembrie 2012

Când spui Rapid, spui pozitiv


Avem nevoie de ganduri pozitive. Trebuie sa fim optimisti, chiar daca ceea ce se intampla e dezolant. Inca avem arme, inca suntem destui, inca nu e totul pierdut. Cu toate ca neputinta de a face lucruri concrete, fizice, a pus stapanire pe multi dintre noi, exista totusi cel putin un lucru pe care il putem face. E mai real decat orice protest, decat orice injuratura. Canalizarea tuturor gandurilor noastre frumoase si pozitive catre rezolvarea inevitabila a problemelor pe care le avem. Aceasta rezolvare va veni. Ca va fi maine, peste o saptamana, o luna sau un an, sau ca vom avea de asteptat alti 32 de ani, depinde doar de noi. Atragem ceea ce gandim. Ne consideram SINGURI IMPOTRIVA TUTUROR? Ei bine, asta suntem! Ne consideram NEDREPTATITI? Nedreptate atragem! De ce altora le merge bine fara sa faca nimic special in sensul asta? Pentru ca, inainte de confruntarile pe care le au, nu pun raul in fata, cum facem noi, ci se vad deja invingatori. Si le merge. LE MERGE! Daca vom continua sa ne vedem pe noi insine ca pe niste perdanti inainte de infruntarile propriu-zise, vom pierde din start orice sansa de a fi victoriosi. Totul va depinde exclusiv de noi, daca vom incepe sa constientizam cat de mare e puterea mintii noastre.
Incercati sa inlocuiti gandurile negative cu ganduri pozitive. Asta nu inseamna sa va schimbati modul de gandire! Veti gandi aceleasi lucruri, dar sub alta forma. Spre exemplu, nu va mai ganditi atat de tare la plecare lui Copos de la Rapid cu orice pret, ci la venirea unui nou investitor care va iubi si va respecta Rapidul asa cum merita el sa fie respectat si iubit. Dintr-o data, se schimba starea de spirit, fara sa ne schimbam practic dorinta, de vreme ce varianta a doua o include automat pe prima.
Stiu ca e greu si e nevoie de concentrare, dar am convingerea ca daca am face-o intr-un numar cat mai mare, am atrage toata sustinerea Universului. Eu mi-am propus sa fac asta, avand si un alt motiv pe langa cel expus mai sus: trebuie sa-mi pastrez sanatatea mintii si a sufletului in clipele astea in care simt ca fiecare lucru sau gand negativ in plus m-ar face sa explodez.
Faceti la fel! Dupa revigorare, Rapidul va avea nevoie de noi sanatosi, in forma, nebuni in sensul bun, asa cum am fost mereu!
Pastrati-va samanta de Rapid in suflet, va veni clipa cand ea va incolti si va inflori din nou. Va veni si primavara noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu