duminică, 27 ianuarie 2013

Fericirile mele


Sunt fericită când pot fi eu însămi. Sunt fericită când nu pun preţ pe ceea ce cred alţii despre mine. Sunt fericită când întâlnesc persoane în faţa cărora nu trebuie să-mi ascund trăirile şi emoţiile şi lângă care nu trebuie să adopt un comportament fals, doar ca să le fiu pe plac. Sunt fericită când plouă şi privesc şiroaiele de apă scurgându-se pe exteriorul ferestrei. Sunt fericită când am o ceaşcă de ceai fierbinte, îndulcit cu miere, şi o carte bună în mână. Sunt fericită când sunt singură acasă şi pot să mă cufund liniştită în lumea pe care mi-am creat-o, ţesând noi şi noi întâmplări, întâlniri şi dialoguri imaginare. Sunt fericită când sunt înconjurată de persoane care mă iubesc şi pe care le iubesc. Sunt fericită când pot să ajut pe cineva, fie şi doar cu o vorbă bună. Sunt fericită când o persoană de la care nu aveam aşteptări, îmi spune o vorbă bună. Sunt fericită când întâlnesc persoane care au pasiuni comune cu ale mele, cu care pot vorbi ore în şir fără să epuizăm subiectele. Sunt fericită când descopăr că mai sunt oameni buni pe lume, care îşi ajută semenii fără să aştepte ceva în schimb. Sunt fericită când închid ochii şi îmi imaginez că sunt copil şi bunicii mei încă trăiesc. Sunt fericită când îmi aduc aminte că nu-mi poate lua nimeni copilul din suflet. Sunt fericită când îmi văd mama zâmbind. Sunt fericită când reuşesc să le răspund doar prin tăcere şi indiferenţă celor care mă atacă. Sunt fericită când mă joc cu pisica mea. Sunt fericită când ascult melodiile mele preferate. Sunt fericită când descopăr un film care mă face să-mi pun întrebări despre viaţă. Sunt fericită când mănânc o prăjitură cu ciocolată. Sunt fericită când sunt pe Giuleşti şi cânt alături de ceilalţi rapidişti. Sunt fericită când ninge şi eu stau la căldură, înumărând fulgii de zăpadă care se topesc la fereastra mea. Sunt fericită când am inspiraţie să compun poezii. Sunt fericită când privesc cerul înstelat într-o noapte senină. Sunt fericită când văd vântul zburând printre crengile copacilor, toamna. Sunt fericită când îmi vin în minte amintiri vechi, pe care le credeam pierdute pentru totdeauna. Sunt fericită că există speranţa ca într-o zi să reîntâlnim persoanele dragi pe care le-am pierdut de-a lungul vieţii. Sunt fericită când prind răsăritul de soare, vara. Sunt fericită când văd peisaje din natură ce merită fotografiate. Sunt fericită când îmi imaginez că sunt fericită. Sunt fericită când primesc flori. Sunt fericită când reuşesc să mă fac înţeleasă. Sunt fericită când descopăr noi dovezi ale existenţei lui Dumnezeu. Sunt fericită când privesc copiii jucându-se. Sunt fericită când realizez că nu trebuie să fac tot ceea ce fac ceilalţi, că nu trebuie să mă încadrez în normalitatea lor pentru a fi mulţumită de mine. Sunt fericită când aud vorbindu-se frumos de ţara mea, când văd ştiri despre copii olimpici şi operaţii dificile reuşite. Sunt fericită când are succes cineva care merită, care a muncit, are talent şi s-a ridicat prin propriile-i forţe. Sunt fericită când fac pe cineva să aibă încredere în mine. Sunt fericită când mă relaxez pe malul unei ape, la pescuit. Sunt fericită când îmi cumpăr un parfum care îmi place. Sunt fericită când fac băi lungi, cu spumă şi lumânări parfumate. Sunt fericită când descopăr oameni cu simţul umorului dezvoltat. Sunt fericită când merg pe drum de ţară şi văd lanurile de floarea soarelui în toată splendoarea lor. Sunt fericită când cresc corcoduşele primăvara. Sunt fericită când citesc gândurile altora, aşternute în scris. Sunt fericită când miros rufele proaspăt luate de pe sârmă, de la uscat. Sunt fericită când văd că încă există copii care ştiu să se joace aşa cum o făceam noi odinioară. Sunt fericită când ascult povestea pădurii, formată din poveştile tuturor copacilor.

Sunt fericită că lista asta poate continua la nesfârşit, că am atâtea motive să fiu fericită, în fiecare anotimp, odată cu fiecare stare pe care o am, la fiecare bătaie a inimii.

Un comentariu:

  1. Fericirile Domnului Iisus sunt argumentul vietii noastre chiar pacatosi cum suntem.
    Exista Dumnezeu ! ce bine ca nu dispar cei care,cu toata mizeria din viata moderna,cred in Creatorul tuturor.
    E greu sa fii crestin ?
    pentru mine,nu.Suferinta si durerea m-au facut crestin.
    Dragos.

    RăspundețiȘtergere