duminică, 21 iulie 2013

"My Bucket List” (Lista mea de dorinţe - 100 de lucruri pe care aş vrea să le fac/să mi se întâmple în această viaţă, în ordine aleatorie)

1 – Să scriu o carte.

2 – Să particip la un meci de pe teren propriu al echipei Real Madrid.

3 – Să stau singură, o perioadă de timp, într-un loc unde nu există electricitate, magazine, apă curentă. Să pescuiesc pentru a supravieţui.

4 – Să înregistrez un album de melodii compuse şi cântate de mine, doar pentru persoanele dragi.

5 – Să mă căsătoresc din dragoste.

6 – Să vizitez piramidele.

7 – Să înfiinţez un adăpost pentru animalele fără stăpân.

8 – Să iubesc în aceeaşi măsură în care sunt iubită.

9 – Să studiez psihologia.

10 – Să petrec un revelion într-un loc însorit.

11 – Să lucrez într-un domeniu care să mă reprezinte.

12 – Să mă plimb cu balonul cu aer cald.

13 – Să învăţ limba portugheză. Să-mi perfecţionez franceza.

14 – Să merg la Disneyland.

15 – Să slăbesc.

16 – Să învăţ să merg pe tocuri.

17 – Să merg la concertele tuturor muzicienilor preferaţi.

18 – Să scriu un scenariu (teatru/film).

19 – Să am propria bibliotecă.

20 – Să merg pe bicicletă pe o distanţă lungă, alături de câţiva prieteni.

21 – Să învăţ să joc şah. Şi table.

22 – Să mă plimb o noapte întreagă pe malul mării şi să întâmpin răsăritul alături de persoana iubită.

23 – Să beau o cafea în turnul Eiffel.

24 – Să am o fetiţă.

25 – Să am casa mea.

26 – Să învăţ să mulg o vacă.

27 – Să mă plimb cu elicopterul.

28 – Să mă apropii mai mult de Dumnezeu.

29 – Să am un aparat foto profesional şi să învăţ să fac poze.

30 – Să vizitez obiective turistice din Japonia.

31 – Să fiu un model demn de urmat pentru o altă persoană.

32 – Să particip la un concurs televizat.

33 – Să-mi înving emoţiile şi teama de a cânta în public.

34 – Să privesc cerul, întinsă într-un lan de floarea soarelui.

35 – Să nu mă mai intereseze ce cred alţii despre mine.

36 – Să joc într-o piesă de teatru sau într-un film.

37 – Să sar cu paraşuta.

38 – Să fac scufundări.

39 – Să deţin o acţiune la Rapid.

40 – Să petrec o noapte într-un hotel din New York.

41 – Să spun unei persoane care nu îmi place, tot ce cred despre ea.

42 – Să nu mai am aşteptări atât de mari de la oameni.

43 – Să învăţ să trag cu arcul.

44 – Să învăţ să conduc automobilul. Eventual să iau carnetul de şofer.

45 – Să învăţ să cânt la pian.

46 – Să-mi duc copilul pe Giuleşti.

47 – Să-mi pun lentile de contact albastre.

48 – Să am o grădină în care să cresc legume.

49 – Să vizitez mânăstirile din Moldova.

50 – Să ajung la Marele Zid Chinezesc.

51 – Să am încredere completă în cineva.

52 – Să particip la o reuniune a clasei cu colegii din şcoala generală.

53 – Să câştig la un concurs/loto orice fel de premiu.

54 – Să am un buchet de mireasă din floarea soarelui.

55 – Să ajung la mormântul Lui Iisus.

56 – Să renovez casa de la ţară.

57 – Să mă joc cu un pui de tigru.

58 – Să aflu dacă există extratereştri.

59 – Să iert pe cineva care mi-a greşit. Să fiu iertată de o persoană faţă de care am greşit.

60 – Să petrec un concediu pe o insulă exotică.

61 – Să aflu motivul pentru care am venit pe lume.

62 – Să-mi pun în curte, la ţară, un alun şi un cireş.

63 – Să o întâlnesc pe J.K. Rowling („mama” lui Harry Potter).

64 – Să termin de citit Biblia.

65 – Să învăţ că nu e bine să spui chiar tot ce-ţi trece prin cap.

66 – Să alerg desculţă prin ploaie alături de persoana iubită.

67 – Să-mi fac un tatuaj cu Rapid.

68 – Să merg la carnavalul de la Rio.

69 – Să învăţ să am mai multă încredere în mine.

70 – Să reuşesc să scap de toate datoriile.

71 – Să merg la cules de vie. Să respir aerul de ţară la umbra nucului, meditând.

72 – Să ţin tot Postul Paştelui/Crăciunului.

73 – Să învăţ să gătesc foarte bine.

74 – Să citesc, în întregime, operele lui Mircea Eliade.

75 – Să vizitez muzeele Luvru şi Smithsonian.

76 – Să fiu mulţumită de mine.

77 – Să am multe pisici.

78 – Să merg într-o croazieră pe mare.

79 – Să învăţ să schiez.

80 – Să apuc să văd Rapidul jucând o finală europeană.

81 – Să nu mai simt că m-am născut prea târziu.

82 – Să învăţ să călăresc.

83 – Să iau un autograf de la Dan Brown (autorul „Codului lui Davinci”).

84 – Să învăţ basmul în versuri „Făt-Frumos” de Petre Dulfu, pe care mi-l spunea bunicul în copilărie şi să-l spun şi eu nepoţilor.

85 – Să învăţ teorie muzicală.

86 – Să o văd pe steaua în Divizia B.

87 – Să studiez pictura.

88 – Să am un şemineu în faţa căruia să stau şi să citesc în serile geroase, savurând o ceaşcă de ceai fierbinte.

89 – Să citesc jurnalul secret al cuiva.

90 – Să evoluez spiritual.

91 – Să petrec cât mai mult timp cu persoanele dragi.

92 – Să devin mai ambiţioasă.

93 – Să învăţ să merg pe role.

94 – Să probez o rochie de epocă.

95 – Să asist la unirea României cu Moldova.

96 – Să merg o zi întreagă cu tramvaiul, scriind în jurnal impresii despre ceilalţi călători.

97 – Să am curajul să încalc regulile.

98 – Să-mi fac mai des controale medicale.

99 – Să merg cu telescaunul.

100 – Să îmi păstrez toată viaţa sufletul de copil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu